Μην καίτε βαμμένα ή εμποτισμένα ξύλα
https://privatebin.net/?32611684dda804d2#7kcM4UavMuPmTVBXSdxbjvPwNp75u1vkbK5Lr4U7xxiV
Μην καίτε βαμμένα ή εμποτισμένα ξύλα, καθώς απελευθερώνουν επικίνδυνα χημικά και βλάπτουν τόσο την υγεία όσο και την καμινάδα.
Μην καίτε βαμμένα ή εμποτισμένα ξύλα, καθώς απελευθερώνουν επικίνδυνα χημικά και βλάπτουν τόσο την υγεία όσο και την καμινάδα.